Σελίδες

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Στο είπα να πάρουμε ομπρέλα...

Καλό μήνα!
Ο Οκτώβρης είναι ο μόνος μήνας που δεν έχει μ μέσα.Ο Οκτώβρης,ο Νοέμβρης και ο Δεκέμβρης είναι οι αγαπημένοι μου μήνες.
Πρώτον γιατί μέσα στον Οκτώβρη έχουν γενέθλια πολλά αγαπημένα μου πρόσωπα:)
Δεύτερον γιατί όσο πάει και κρυώνει ο καιρός.
Ο Νοέμβρης γιατί έχω εγώ γενέθλια,και ο Δεκέμβρης γιατί υπάρχουν τα Χριστούγεννα
Φυσικά το κάθε πράγμα στον καιρό του όμως,οπότε θα αφιερώσω ολόκληρο άρθρο για την πιο καταπληκτική γιορτή σε όλο το κόσμο.
-Θέλω απλά να επισημάνω πως σε όποιον δεν αρέσουν τα Χριστούγεννα είναι κενός,ρηχός,δεν ξέρω απλά δεν γίνεται να μην σ'αρέσουν τα Χριστούγεννα!!!-




Κ:- Θα βρέξει.
-Στο είπα να πάρουμε ομπρέλα.

Θερμοκρασία καρδίας κυμαίνετε.. στους 1000 βαθμούς.
Περιμένω κάτι να έρθει χωρίς να το επιδιώκω.Στασιμότητα. 
Μήπως δεν θα έρθει μόνο του?Ότι θέλουμε το κυνηγάμε λένε.
Και όταν το πιάσεις,τι?

Μου είπαν πως έχει διαφορά να είσαι ερωτευμένος από το να αγαπάς...
Όντως?

Άνθρωποι που αγαπήσαμε και χάσαμε γυρίζουν πίσω?και αν γυρίσουν τι τους λες?
Ξεκινάς από εκεί που το άφησες?
και αν δεν είσαι σίγουρος ότι η επιστροφή τους δεν θα σε πληγώσει?



Οι αγαπημένοι μου αριθμοί είναι το οκτώ (8) και το πέντε (5).


Περπατούσα προχθές και σκεφτόμουν πόσο αλλιώτικη θα ήταν η ζωή μου αν δεν είχα γνωρίσει κάποια άτομα,πόσο διαφορετική θα ήταν η διαμόρφωση του χαρακτήρα μου.Συνειδητοποίησα λοιπόν προχθές πως τα άτομα αυτά είναι 5.
Τα τέσσερα πρώτα άτομα μου έμαθαν να αγαπάω,να είμαι διαφορετική,να κάνω αυτό που μ'αρέσει,να αγαπάω τον εαυτό μου όπως είναι,να ξεχωρίζω τις επιφανειακές σχέσεις,ότι αν προσπαθήσεις θα ανταμειφθείς,ότι κάνεις πρέπει να το αγαπάς,να έχω ελευθερία έκφρασης,να συγκρατώ τον εαυτό μου εκεί που πρέπει.Το πέμπτο άτομο μου πρόσφερε κυρίως άσχημα πράγματα αλλά επιπλέον μου πρόσφερε και μια διαφορετική,πιο ώριμη όψη των πραγμάτων..Εν τέλει όμως κατάλαβα πως πρέπει εμείς να ήμαστε καλά.Να μην καταπιέζουμε τον εαυτό μας για κανένα και για τίποτα.Να ήμαστε ψυχικά ελεύθεροι.Να ήμαστε όπως μας αρέσει εμάς να ήμαστε.Να μιλάμε, να πράττουμε.Το tattoo μου λοιπόν συμβολίζει αυτό το πράγμα.Η ψυχική ελευθερία του καθένα δεν είναι εύκολο και είναι κάτι που θέλω να καταφέρω να έχω και τις 365 μέρες κάθε χρόνου.


Α:..τελικά δεν έβρεξε.Φεύγω, πρέπει να αλλάξω το νερό από τα χρυσόψαρα.

6 σχόλια: